- CADA GRUP TENIA DOS SOBRES AMB UN TEXT REAL A CADA UN. DINS CADA SOBRE HI HAVIA UN TEXT REAL I UNES PREGUNTES DE COMPRENSIÓ QUE S'HAVIEN DE RESPONDRE.
- DESPRÉS ENTRE TOTS HAVIEN D'ESBRINAR QUIN D'AQUESTS TEXTOS ERA L'INSTRUCTIU.
- ENTRE TOTS HAVIEN D'ESCRIURE PER QUINS MOTIUS AFIRMAVEN QUE ERA UN TEXT INSTRUCTIU.
- PER ACABAR, EL PORTAVEU DEL GRUP HAVIA D'EXPLICAR A LA RESTA DE GRUP-CLASSE LES CARACTERÍSTIQUES DEL TEXT.
- EL GRUP-CLASSE FA APORTACIONS, DIUEN SI ESTAN D'ACORD O NO AMB L'EXPLICACIÓ I CONCLUSIONS DELS COMPANYS.
MECANOGRAFIA
- PÀGINA PRINCIPAL
- ORTOGRAFIA LENGUA CASTELLANA
- COMPRENSIONS ORALS
- ORTOGRAFIA LLENGUA CATALANA
- MATEMÀTIQUES
- EL CÓS HUMÀ
- TIC TAC
- SYMBALOOS 2n CICLE
- RECURSOS (GOOGLE SITES) CMDiS
- GOOGLE SITE NOUVINGUTS
- BLOCS DELS ALUMNES
- BLOC DE SUPORT
- BLOG CEIP MIQUEL DURAN I SAURINA
- ORTOGRAFIA VISUAL
- MECANOGRAFIA
- RECURSOS MDS
29 de setembre 2018
TEXTOS REALS
LA TASCA EN GRUPS COOPERATIUS CONSISTIA:
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada