26 de març 2020

PROPOSTES EDUCACIÓ FÍSICA

Bon dia a tots i totes, 


Com esteis? Jo amb moltes ganes de tornar-vos a veure córrer pel pati de l’escola.
Com que això es fa un poc més llarg del que em pensava, vos faig una proposta.
A partir d’avui tornarem a utilitzar el bloc d’educació física. Allà vos publicaré:

- Cada dilluns, una proposta per poder treballar durant tota la setmana ( malabars, just dance, ioga, vídeo de jocs, zumba, construcció de material…). 
- Cada divendres: un repte per voltros o per les famílies.


Algunes propostes o reptes pot ser seran massa difícils per voltros i altres pot ser massa fàcils,
així que voltros feis els qui vos facin ganes de manera VOLUNTÀRIA, el que sí haurieu de
fer OBLIGATORI és algun tipus d'activitat en moviment ( és igual quina sigui l'activitat).

No fa falta m’envieu vídeos, ni fotos, però sabeu que m’encanta veure-vos i saber de voltros…
per tant qui em vulgui mostrar a jo i als seus companys com aconsegueix els reptes o

Una abraçada

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada