29 de maig 2020



BON DIA! JA ÉS DIVENDRES!

ESTAU ENVIANT A POC A POC LES FEINETES QUE TENIU PENDENTS, ESTIC MOLT CONTENTA, SEGUIU AIXÍ!

QUE PASSEU UN ESPECTACULAR CAP DE SETMANA I DESCANSEU MOLT.

VOS DEIXAM, NA JENNY I JO, LA TASCA PER AVUI DIVENDRES, DIA 29 DE MAIG.

-MATEMÀTIQUES

I AVUI TOCA FER MÉS OPERACIONS DE DIVIDIR.


ÀNIMS, QUE SÉ QUE HO FEIS SÚPER BÉ.


PODEU FER AL MANCO 5 PANTALLES, QUE SÓN 20 DIVISIONS.



EN ACABAR PODEU FER LA COMPROVACIÓ  D'ALGUNES DIVISIONS QUE HEU FET A L’EXERCICI ANTERIOR.


RECORDAU QUE HO VÀREM VEURE A CLASSE.

AQUÍ TENIU UN VIDEO PER REPASSAR.




-FUSIOART



Bon dia nins i nines.
Avui toca FusioArt i vos propòs el següent:

EXPERIMENTAR, JUGAR I DIBUIXAR A PARTIR D'OMBRES 
FETES AMB OBJECTES.

A continuació vos adjuntaré un vídeo molt especial i veureu clarament en què consisteix l'activitat.

Per fer aquesta activitat, necessitau un full o una cartolina blanca,
 algun objecte de casa i una llum (que pot ser una llanterna,
 una espelma inclús llum natural).

Ja sabeu que després m'heu d'enviar una foto al classroom
 o al meu correu electrònic: 
 jennylorden@ceipmiquelduranisaurina.com

I per acabar vos vull deixar una cançó titulada "ABRAZOS PROHIBIDOS". 

Ha estat composada durant aquest confinament per un dels meus grups preferits, VETUSTA MORLA.

 I interpretada, per molt d'artistes coneguts.

Aquest tema està dedicat a tots els sanitaris per la seva valentia
 davant d'aquesta pandèmia.

M'encantaria que aprenguéssiu un bocinet de la cançó, p
er exemple la tornada.

UNA ABRAÇADA VIRTUAL A TOTS I TOTES. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada